Aplikacja TapOn także na iOS i Windows Phone

TapOn – aplikacja mobilna, która ułatwia korzystanie z programów lojalnościowych i promocji – jest już dostępna na iPhone’y i komórki z Windows Phone. Jej użytkownicy mogą w prosty sposób gromadzić punkty za zakupy w sklepach i lokalach usługowych oraz wymieniać je na atrakcyjne nagrody.

Użytkownicy iPhone’ów i komórek z systemem Windows Phone mogą już korzystać z aplikacji TapOn, która w wygodny sposób premiuje zakupy dokonywane w sklepach i lokalach usługowych. Rozwiązanie zapewnia szybki dostęp do informacji o aktualnych programach lojalnościowych, promocjach i nagrodach. Pozwala też gromadzić punkty za zakupy i wymieniać je na nagrody, np. darmowe dania, zabiegi kosmetyczne, umycie auta czy noclegi w hotelu. W aplikacji można ponadto znaleźć listę aktualnych promocji i ofert specjalnych, które swoim klientom oferują punkty partnerskie. TapOn zadebiutował na rynku w połowie grudnia 2014 roku. Można z niego korzystać także na telefonach z systemem Android oraz przy użyciu tradycyjnej karty lojalnościowej.

Po uruchomieniu TapOn użytkownik może samodzielnie sprawdzić liczbę zebranych punktów, zlokalizować pobliskie sklepy i lokale partnerskie oraz dodawać je do listy ulubionych. Żeby naliczyć punkty, skorzystać z promocji lub odebrać nagrodę, wystarczy zeskanować kod QR z telefonu na tablecie, który znajduje się w punkcie sprzedaży.

– Zaletą TapOn jest możliwość uruchomienia programu lojalnościowego w niemal każdej dziedzinie handlu i usług. W ciągu miesiąca od startu nawiązaliśmy współpracę
z kilkudziesięcioma partnerami. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi firmami, w tym z sieciami handlowymi – powiedział Michał Filipek, twórca systemu TapOn.

Firmom TapOn daje możliwość samodzielnego przygotowywania nieszablonowych akcji promocyjnych, w pełni dostosowanych do charakteru prowadzonego biznesu. Mogą naliczać punkty, oferować zbieranie wirtualnych pieczątek lub przyznawać bonusy za zakup określonych produktów i usług. TapOn pozwala też informować klientów o prowadzonych akcjach promocyjnych oraz nagradzać ich za rozmaite aktywności, np. meldowanie się
w lokalu lub samo przystąpienie do programu.

In : Tech

Related Articles