Certyfikat tylko dla najlepszych biur obsługi klienta

Słysząc o obsłudze klienta, mamy na myśli „zwykły” bezpośredni kontakt z konsultantem. Jednak coraz więcej firm wykorzystuje nowe technologie przy organizowaniu własnych biur obsługi klienta. Te najlepsze otrzymują certyfikat jakości EN 15838.

Wzrastająca świadomość konsumentów oraz tempo życia powodują, że kontakt z klientem zmienia swoje oblicze. Biura obsługi klienta są tego doskonałym przykładem. Jednak aby działały bez zarzutu, ich standardy muszą być na najwyższym poziomie. Jak mówi serwisowi infoWire.pl Martyna Adamczyk z Provident Polska: „To nie jest tylko organizacja pracy i technologia – na końcu zawsze człowiek obsługuje człowieka. Jak to robi, zależy od wyszkolenia konsultanta i jego satysfakcji z pracy”. To z kolei przekłada się na efektywność pracownika i zadowolenie klientów.

Biura obsługi klienta prezentują różny poziom jakości obsługi. Te najlepsze otrzymały europejski certyfikat jakości EN15838. Infolinia Provident Polska jest jedną z 6 w Polsce i 120 w Europie, które go dostały. „Wiele firm boi się zewnętrznej oceny przez jednostkę certyfikującą. A przecież jakość rodzimych call center w niczym nie różni się od europejskich. Bardzo szybko dogoniliśmy poziom technologiczny, organizacyjny. Wyróżniamy się kadrą, która ma umiejętności komunikacyjne, zna języki obce” – informuje Michał Cichocki z SGS.

Warto zabiegać o certyfikaty, bo świadczą o jakości, mobilizują do lepszej pracy i powodują, że pracownicy nie zapominają o najważniejszych wartościach w kontakcie z klientem.

infoWire.pl

Related Articles