Lexus LC500H i LF-FC na Genewskim Salonie Motoryzacyjnym 2016

Na tegorocznym Genewskim Salonie Motoryzacyjnym Lexus zaprezentował luksusową hybrydową wersję luksusowego coupe LC. LC 500h wyposażony w nowej generacji zespół napędowy Multi Stage to zdecydowanie charakteryzujący się lepsze osiągi i większa efektywnością działania. Najlepiej jednak podsumowują go słowa: więcej przyjemności z jazdy.

Na tegorocznym Genewskim Salonie Motoryzacyjnym Lexus zaprezentował luksusową hybrydową wersję luksusowego coupe LC. LC 500h wyposażony w nowej generacji zespół napędowy Multi Stage to zdecydowanie lepsze osiągi i większa efektywność działania. Najlepiej jednak podsumowują go słowa: więcej przyjemności z jazdy.

Model LC został po raz pierwszy zaprezentowany na tegorocznym Północnoamerykańskim Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym (NAIAS 2016). Stylistyka, osiągi, a szczególnie kunszt wykonania stawiają to auto w gronie flagowych modeli marki Lexus.

Inspirowany bardzo dobrze przyjętym koncepcyjnym modelem LF-LC, który zadebiutował w roku 2012, LC prezentuje odmienione podejście do procesu konstruowania, a szczególnie idei stojących za designem. Niezwykle interesujący wygląd auta docenili profesjonaliści. Na Salonie Motoryzacyjnym NAIAS 2016 jednomyślnie przyznali Lexusowi LC dwie nagrody EyesOn Design, w kategoriach „najlepszy samochód produkcyjny” oraz „najlepsze wzornictwo wnętrza”.

Na Genewskim Salonie Motoryzacyjnym 2016 został pokazany również koncepcyjny Lexus LF-FC. Model jest wizjonerskim konceptem przyszłej flagowej limuzyny Lexusa. Po raz pierwszy zaprezentowany na Tokijskim Salonie Motoryzacyjnym w 2015 roku, LF-FC napędzany jest za pomocą ogniwa paliwowego o dużej mocy. Wyposażony został w zaawansowany bezdotykowy interfejs pokładowy oraz w układy automatyzujące prowadzenie samochodu.