Sabrina Pilewicz: projektuję torebki dla spełnionych, szczęśliwych kobiet

Torebka musi pasować do stylu i charakteru modelki, która ją reklamuje uważa Sabrina Pilewicz. Projektantka kieruje się tą zasada, wybierając ambasadorki swoich produktów. Twarzą kampanii ostatniej kolekcji Sabriny Pilewicz została topmodelka Kamila Szczawińska, którą projektantka uważa za uosobienie idei la vita è bella. Do udziału w świątecznej kampanii reklamowej Pilewicz zaprosiła natomiast Rozalię Mancewicz i jej siostry, które mają podkreślić rodzinny charakter świąt Bożego Narodzenia.

Sabrina Pilewicz projektuje torebki, które cechuje ponadczasowa linia, uniwersalny charakter i wyrafinowanym design. Większość jej dzieł to modele klasyczne, choć zdarzają się także torebki bardziej ekstrawaganckie zarówno pod względem koloru, jak i fasonu. Projektantka chce, aby jej torebki dodawały kobiecie magii i były jej najlepszym przyjacielem. Przyznaje, że nie ma określonej grupy odbiorczyń swoich projektów.

Zdecydowanie projektuję dla każdej spełnionej, szczęśliwej kobiety. Chciałabym, żeby każda pani, która ma moja torebkę, cieszyła się i radowała tym prezentem, żeby miała czas na celebrowanie tych chwil, żeby miała ten optymizm w sobie i żeby wiedziała, że tak naprawdę najważniejszy jest taki pozytywny egoizm i radość z bycia sobą, bycia ze sobą i bycia w rodzinie – mówi Sabrina Pilewicz w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Ambasadorkami torebek Sabriny Pilewicz były już: Marcelina Zawadzka, Rozalia Mancewicz oraz Kamila Szczawińska. Projektantka przyznaje, że wybierając modelki do kolejnych kampanii, stara się dopasować kobiety do linii torebek.

Kamila Szczawińska była dla mnie idealnym uosobieniem idei la vita e bella, kobiety spełnionej na dwóch płaszczyznach  na płaszczyźnie zawodowej i rodzinnej, dlatego to właśnie ona, jako ambasadorka tej kolekcji, miała kreować taką kobietę – mówi Sabrina Pilewicz.

Do udziału w świątecznej kampanii swojej marki Sabrina Pilewicz ponownie zaprosiła Rozalię Mancewicz, tym razem z siostrami: Natalią i Laurą. Projektantka przyznaje, że Boże Narodzenie to jej ulubione święto w roku, i chciała, aby kampania reklamowa podkreśliła ich wyjątkowy, rodzinny charakter. Siostry mają przedstawiać, jak mówi Sabrina Pilewicz, radość wspólnie spędzonych chwil, celebracje czasu poświęconego rodzinie. Projektantka przyznaje bowiem, że dla niej również, tak jak dla sióstr Mancewicz, najważniejsza jest rodzina.

Mam rodzinę prywatną i rodzinę zawodową. Moja zawodowa rodzinka torebek, czyli 18 modeli, to tak naprawdę to ten świat i ten czas, który celebruję, codzienność w pracy. Moja rodzina prywatna jest najważniejsza, to ta, z którą spędzam święta i która kojarzy się tak naprawdę z Bożym Narodzeniem. Trzy dziewczyny, które wybrałam do kampanii świątecznej, są trzema pięknymi blondynkami z Białegostoku i pokazują najważniejsze wartości, czyli radość, to jak się pięknie razem komunikują oraz rodzinę, która jest piękna, polska i taka prawdziwa – mówi projektantka.

Sabrina Pilewicz ukończyła z wyróżnieniem Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi. Dzięki zwycięstwu w pierwszej edycji Fashion Designer Awards w Łodzi w 2009 r. odbyła praktykę u libańskiego projektanta Georgesa Chakry. W sezonie zima 2008/2009 zaprojektowała swoją pierwszą torebkę z kolekcji La dolce vita. Dziś torebki Sabriny Pilewicz chętnie noszą polskie gwiazdy, m.in. Agnieszka Popielewicz, Edyta Herbuś, Honorata Skarbek, Daria Widawska, Katarzyna Zielińska, Marta Żmuda Trzebiatowska.

lifestyle newseria